ارزانترین لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

ولای علی(علیه السلام)
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
حسن والی زاده
تبلیغات



 شاید سوالی برای شما پیش بیاید که آیا برای باغ خانه می‌توانم سنسور را وصل کنم و یا برای حیاط می‌توانم سنسور حرکتی خریداری کنم؟ جواب آن خیر است!! زیرا در باغ امکان عبور حیوانات وجود دارد و این سنسور به دلیل حساس بودن به حرکت، عبور حیوان را تشخیص داده و باعث به صدا در آمدن آژیر می‌شود که این موضوع سبب اذیت شدن خود و همسایه‌ها می‌شود. سنسور ضربه: به این سنسور، دتکتور ضربه نیز می‌گویند. این سنسور ضربه را تشخیص می‌دهد، بیشتر برای مکان‌هایی استفاده می‌شود که با تخریب دیوار می‌توانند وارد مکان شوند. اماکنی مانند بانک‌ها که اموال و پول‌هایی داخل صندوق نگه‌داری می‌کنند می‌تواند جای مناسبی برای نصب این سنسور باشد.

 با لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالابست می‌توانید از 5 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید. سنسور دود : این سنسور، دود در محیط را تشخیص می‌دهد و بیشتر برای اماکنی که امکان آتش‌سوزی در آنجا بیشتر است استفاده می‌شود. جاهایی مانند تولیدی‌ها، آشپزخانه و... با نصب کردن دزدگیر اماکن f10 فایروال می‌توانید شماره‌هایی را به عنوان ادمین روی دستگاه ذخیره کنید که در صورت وقوع اتفاق و حساس شدن سنسورها پیامک و تماسی با صاحب دستگاه گرفته می‌شود که آن را از وقوع خطرات با خبر می‌سازد. سنسور مگنت : سنسور مگنت از یک مکانیزم آهنربایی بهره می‌برند به صورتی که دارای دو قطعه آهنربایی در قاب‌های مخصوص هستند. این دو قطعه در مجاورت یکدیگر قرار دارند.

 یکی از قسمت‌هایی که سارقین برای ورود استفاده می‌کنند؛ درب مکان، درب پنجره و... هستند. مجهز کردن این قسمت‌ها باعث جلوگیری از ورود افراد می‌شود. این دو قطعه که در مجاورت یکدیگر هستند با قطع جریان بین آن‌ها، فرکانسی را به سیستم دزدگیر ارسال می‌کند، دزدگیر نیز هم زمان آژیر یا بلندگو را به صدا در می‌آورد. لوازم جانبی‌های دیگری نیز نیاز است که به طور خلاصه راجع به آنها صحبت می‌کنیم.

خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن

 پدال اعلام سرقت: این پدال را برای جاهایی مانند بانک، طلا فروشی و جاهایی که دارای اموال گران قیمتی هستند خریداری می‌کنند. زیرا این پدال با فشرده‌شدن آژیر را به صدا در نمی‌آورند؛ اما با شماره‌های ضروری مانند پلیس تماس گرفته و آن‌ها را از وقوع خطر آگاه می‌سازند. ریموت فایروال: این ریموت با داشتن 4 الی 5 دکمه می‌تواند دسترسی شما را به دستگاه راحت سازد. بعضی‌ها سوال دارند چه طور با 5 دکمه می‌توان کل سیستم دزدگیر را مدیریت کرد؟ لازم است بگوییم شما با داشتن نرم‌افزار فایروال می‌توانید  تمامی سنسورها را بخش‌بندی کنید بطوری که با زدن هر دکمه بخشی از سنسورها فعال یا غیرفعال شوند. افزایش دهنده برد: افزایش دهنده برد را با نام ریپیتر نیز می‌شناسد. این دستگاه واسطی بین سنسورها و دزدگیر است. به طوری که اگر فاصله سنسورها و دزدگیر اماکن زیاد باشد این دستگاه بین آن‌ها قرار می‌گیرد. آژیر: این دستگاه کاملا مشخص است و با آن آشنا هستید. همان آژیری بوده که با حساس شدن سنسورها و دزدگیر به صدا در می‌آید که سارق را بترساند و از دزدی و به غارت رفتن اموال شما جلوگیری می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت: 9:59 ا نویسنده : حسن والی زاده ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: